Thursday, July 30, 2009

guilty


Haritu semangat gila nak setelkan Department Saraf. Result dah kua,so kena la setelkan all stuff yang nak di hantar ke SMF Saraf. Laporan harian: check! Buku nilai: check! Lembar checklist Ujian: check! Surat bebas perpus: check! Buku biru: shit!!! adus...takde..dengan gelabah mencari. Alhasil aku nampak card2 yang Fira kasi ke aku. Lama gila tak baca. Yela,Fira selalu datang sini. Terfikir lama gak sebenarnya aku tak balik Malaysia. Aku homesick..

Sebenarnya tengah dok counting bila la aku bole balik Malaysia. Macam bebudak sekolah asrama plak aku rasa. Arghh... Apa aku pedulik. Aku nak balik gak. Tapi bulan 10 yang terdekat. Sekarang kat Department Radiologi. Takdala terlalu sibuk cuma tak tau kenapa ngan diri aku lately. Mungkin sibuk berfikir Department-department yang akan aku lalui lepas ni Berturut-turut department berat. Anak, DV, Anastesi, Forensik, Interna, K3M.. direct dari 10 Aug sampai 10 Apr. 8 bulan woooo... Itu tanpa ada cuti. Dengan puasa and Aidilfitri, aku habiskan kat sini.. Arghhh... strez!!!!

Belum boleh fikir lagi Raya tanpa lemang, takde ketupat, no kue tart...adoi.. Jauh namampos gue fikir.. Puasa pn belum lagi.

Sekarang ni belum sibuk sangat pun aku dah tak bole kawal diri. Tak tau kenapa ngan aku. Menjadi terlalu sensitif. Macam perempuan. Entah la. Si dia menjadi mangsa. Kalo aku nak lepaskan pun ke dia gak.

I hope u bole faham i. Even i tau i sendiri kena faham u kat sana. Sori sangat sebab lately layan u camtu. Emosi tak berapa nak stabil. Mengalahkan orang datang bulan.




Saat ku pejamkan kedua mataku

Dan kubayangkan
Di sampingmu
Kurasakan slalu
Hangatnya pelukmu Itu

Dan ku genggam lembut
kedua tanganmu
Seakan takut kehilanganmu
Kuingin selalu hatimu untukku

Tak ada yang bisa menggantikan dirimu
Tak ada yang bisa membuat diriku
Jauh darimu

Tak ada yang bisa menggantikan dirimu
Tak ada yang bisa menggantikan cintamu
Tak ada yang bisa menggantikan hatimu
Tak ada yang bisa membuat diriku
Jauh darimu...

5 comments:

DR Putri said...

so sweet.hehe
meh la blik sini wey.bole double date=)

aina rasyid

amzo said...

ala..kalo ad cuti,nak je aku balik la..paling pn bln 10 beb..
dah lame kita x double date..haha..rindu akan memori itu..

toybesh! said...

saba zulJ..u'll make it thru..sikit je lagi..aku pon tgh merasai bahang2 emosi fragile di saat stase2 genting ini...DV..anes dan akan datang...ANAK~!!! adehh capek dehh ni pon aku fool around ni SECARA HARAM hukumnya ni kot..cos byk keje tak siappp lg plus besok is going to be a longgg dayyyyy. stay cool k zul J..

toybesh! said...

BTW MISS GENGKEY WEYYYYY ;(. tak same aa korg taderr =(

amzo said...

tu la pasl.strez la skang..knp ntah kali ni aku xle kawal..moga Allah mempermudah ape yang aku lakukan ke depan...

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket