Monday, August 20, 2007

Bye Pinky..

Arini aku tersangat la sedih ngan ap jd. Buat pengetahuan sume, aku pny ph kaler pink skali ngan ph idib yang aku pinjam dah kena sebat ngan makhluk yang xtau mane btul mane salah. Serius s**t aku bengang, sedih tambah kecewe secukup rase, insaf pn ad gak.

Rentetan peristiwe menyedihkan..
1. aku ad praktikal biostatistik kat perpus..
2 sampai je, aku kuakn lappy aku, prac book ngn pencil case..
3. aku letak la beg kt atas beg iftitah kt loker yang bugil..
4. sampai atas je,lect xd. then hasnul hayat ckp kat aku, miz kal die kalo lect masuk..
5. lebih kurang 10mnt, at aku terpikir, celah mane plak aku nk mizkal hasnul hayat,padahal ph
aku ad dalam beg..
6. aku sruh la if miz kal hasnul hayat..
7. everybody, practikal tunde.. d**n..
8. aku pegi la turun sebab nak balik, jumpe doyot..
9. aku amik beg dh nak pkai pn beg tu.. teringat plak kat fira, mane tau die ad msg..lagipun
nak infrm aku dh abis klas..
10. Subhanallah.. zip beg terbukak.. sejak ble plk ad org men bukak2 zip ni? aku pn merabe2 dan ternyata ph aku dh xd..

Sedih r siot..ph tu tinggi sentimental value.. hadiah mak aku bagi ntuk SPM.. 1st year aku couple ngan tunang aku skang.. bnyk pahit manis ktorang terbuku dlm folder mesej ph pink tu..aku sayang ph tu.. dh hmpir 4thun aku mkn tdo bsame ngn ph tu.. bnyk kali aku nak tuka ph tp xsggup sbb ksian ngn ph tu..

Kenape aku ngn die berpisah dlm situasi yang xindah? kenape die pg xbgtau aku? kenape ad org nk amik die dr aku? pinky, kamu lagi ngapain? tuan kamu skang baik x? harap2 die jage kamu same mcm aku jage kamu ya? jage dr kamu ya? jangan nakal2..

Aku harap sape yang dh ambil hak orang lain tu, kalo xnk kembalikan pn, bia r ko sedar kasalahn ko tu.. yang pnting, jgn la ko wat lagi bnd yang same dekat orang len..insaf lah wahai manusie..

my p/s: sape ad ph lebih nak bg pnjam? aku nak.. Yang penting, kepada sume, sori la kalo xdapat nak kotek..number korang sume dah ilang..aku sedih..

1 comments:

Anonymous said...

lor.. sedeynyer citer ko. aku turut bersimpati wlupn dh lame kejadian 2 berlalu..

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket