Saturday, March 28, 2009

Akhirnya

Entah berapa kali aku tulis perkatan "akhirnya" dalam blog aku ni,aku pon tak tau. Memang susah nak bagi fully commitment untuk tulis blog ni. Its all depend on my mood. Dan sangat susah jugalah aku nak ada mood untuk ngeblog. Biarlah apa orang kata. Bersawang la, sanggup tukar nama kalo aku update baru la. Yang penting, aku tetap aku. So, this is my first entry for this year. Haha..

Sebenarnya, sekarang ni adalah masa-masa bohsan aku dijogja. Dah 2 kali janji KOAS ( co assistent) aku ditunda. Semua gara-gara seorang Dokter yang tak balik lg dari Belanda. Takpe lah. Kita kat negara orang. So sambil menunggu masa tu, banyak la aktiviti yang aku lakukan untuk buang-buang masa. Men card, marathon horror movie, and our next programme would be jalan-jalan ke Kabupaten Kebumen. Wait my next entry.

Actually, aku baru je balik dari Final Futsal PKPMICY. For the 4th time aku lepas masuk final. And for the 1st time, aku balik bawak medal Johan. Lame gila menunggu. Lepas ni dah KOAS, so peluang nak ada dlm team sangat la sedikit memandangkan masing-masing ngan hal sendiri. Ok la, till then.

CONGRATZ TO MARLBORO TEAM... AT LAST...

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket