Tuesday, September 8, 2009

23 untuk aku

Alhamdulillah.. Tuhan masih bagi aku nikmat umur yang panjang. Dah 23 pun sekarang.

Last night, harijadi aku disambut dengan gempa bumi 6,8 skala richter. Bergegar gak la bilik aku time Fira tengah call.

Thanks kepada sesiapa yang dah wish. Family aku, Fira and all those yang wish aku kat facebook or even kat YM, thank you so much..

Tadi, housemates and coursemate aku buka puasa kat Phuket. Mungkin tally dengan celeb my birthday. Terharu. Thanx sangat-sangat ke sesape yang datang tadi. Ada yang tengah jaga pun datang, baru bangun tidur pun datang.. haha.. Sesapa yang tengah merajuk ke, apa ke, berbaik la di bulan puasa ni.. no offense..hahahaha

THAKSSSS

1 comments:

KAKAK CANTIK said...

ask fira whether she remember me or not?

www.iyliahani.com

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket