Wednesday, August 20, 2008

20.08.2008 unique date..

gila la..baru aku perasan date arini sebegitu cantik..kalo wat tarikh kawen ke, tarikh declare ke, tarikh lahirkan anak ke, tarikh hari jadi tunang aku ke, confirm xkn lupe kn? indah sgguh tarikh mcm arini.. sekali seumur hidup.. akan kah aku jumpa 20.09.2009? 20.10.2010? 20.11.2011? Tuhan je yang Maha Mengetahui.. Moga umur aku panjang untuk bertemu tarikh2 keramat tu..untung2, bole wat tarikh naik pelamin.. haha.. sungguh rakus aku ini..

btw, saje je nak isi blog ni ngan benda2 yang dh aku lalui.. bertarikh 15.08.2008, tersebut lah kisah house warming kat rumah kontrakkan yang aku inap di indonesia ni.. actually,aku dah masuk rumah ni lame dah..before balik cuti semester.. tapi memandangkan kewangan yang kurang mengizinkin, everything had to be post poned.. so, bertanggal seperti yang tertulis di atas, termasuk lokasinya G16, sumenya bermula.. haha..apa aku merepek pn akudah xtau sebenanya..

so nak dijadikan cerita, ad 13 menu telah tersaji di rumah aku.. ad diantaranya di sumbangkan oleh membe2 seangkatan aku.. apeje menu yang tersedia?? jap.. let me think..

mihun goreng, nasi goreng teri medan, mashed potato, coleslaw, ayam bakar kidul, brownies kukus, currypuff sardin, sandwich, vadei, gulap jamun, buah-buahan tempatan, keropok khas Marang Terengganu and jelly.. cukup tak 13?? hahah..meriahnya tergambar sepeti gambar di bawah..silalah dirujuk..


kaum wanita makan dengan rakusnya.(tgk geetha)

jas yang tidak saba mengambil makanan

swarna (vadei maker)

isa n hasnul si pelopor ayam bakar kidul

p/s: hepi besday to nur atiqa binti osman (alang) yang ke 19 pada tanggal 19.08.2008. moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket