Monday, August 25, 2008

Makan..makan dan makan..

Makan petang

Since aku duduk di rumah kontrakkan, kami sehousemate mempunyai masalah yang sangat rumit...nak tau ape??

BUHSAN!!

so, pernah suatu ketika dahulu, kami mendapar satu solution untuk menghilangkn rasa buhsan itu.. nak tau ape??

MAKAN..

tapi, datang la pulak satu lagi masalah umum dikalangan kami..lebih-lebih lagi aku...nak tau ape die??

MALAS..!!

apalah nak jadi dengan student-student zaman sekarang ni.. ish3.. so,kami TERPAKSA call for delivary.. haha.. tapi yang menariknya, ni lah cara kami serumah menghabiskan masa bersama.. kira ni la hi-tea kitorang.. nak tau ape??


ni la makanan petang kitorang..

jangan tertipu dengan kuantiti yang ada..hanya personal set pizza.. harusnya makan untuk berdua.tapi memandingkan kekasih hati jauh di mata dekat di hati,aku makan la sekali bahagian die..hahaha..

bahagian yang seharusnya dikongsi dengan "dia"

siapa die ni?? haaa..ni la gana.. oldest,granddady.. penghunia tertua rumah aku..



Makan malam

ni plak kesah aku setelah manghabiskan masa party birthday aziz yg ke 23 n gana yang ke 35..eh silap..yang ke 25 (sorry gana).. hehehe.. sebenarnya aku tak plan pun untuk melepak di KEDAI KOPI ni... but....

AKU LAPA LAGI!!!

sebenarnya, tak kenyang pn.. tp hati aku puas..


name je KEDAI KOPI..but in modern theme..

superb wet chocolate..yumm..

my tiramisu with late java classica

p/s: selamat ulangtahun kepada Annuar Majdi Zuljamal yang ke 24 pada 220808 yang lepas..to my housemate, Gana yang ke 25 pada 240808 and also kerp rockstar on th same day with gana tapi yang ke 23..Sori kerp..tu la ko,tak belanja aku..hahaha

2 comments:

arsaili said...

salam kenal..buek lapar jer tengok...

amzo said...

salam arsaili..

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket