Tuesday, September 9, 2008

22 di Waroeng Djogja

dah lame plak rasanya tak update blog..actually, xd benda nak story..hehe..tapi arini tetiba ad benda nak story..huhu..

HAPPY BIRTHDAY NUA..!!! eh.. mcm kenal je nama tu..lorh..rupanya aku.. hehe..yup, dah ke angka 22 pn umur aku sekarang.. xpe la,mude lagi pn sebenarnya..

Xde yang spesial pn berlaku..mungkin sebab jauh di perantauan.. paling pn wish dari keluarga dan sahabat handai..tapi xpe, aku bersyukur and aku hepi.. thanx to my family and all my fren for the wishes.. mungkin salah satu sebab aku sekarang dalam week exam..padat gak.. apepon,thnx to my housemates (kuden and gana plus ravi) untuk makan berbuka semalam.. makanan die bez.. nak tunjuk fira sebenanya..hehehe


exam punya pasal...

Di Waroeng Djogja


xtau ape nama benda ni.. tapi inilah santapan berbuka kami..

nasi udang galah..tp xd la galah sangat pon..(u,bez gile udang dia..)

kira tambahan penyedap rasa..Broccoli ayam udang..


p/s: thanx tp sesiapa yang dah wish besday kat saya..im really appreciate it..luv u all...

1 comments:

arsaili said...

salam..wahhhhh sedap banget sey

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket