Monday, July 9, 2007

Minggu yang memenatkan..

Salam kepada sume..heheh..Sorry la sebab minggu ni xupdate papepon..Serius aku bizi dari jumaat and maybe continue sampai dis weekend..Ad kejutan kot..nanti2 la aku cite..haha..wat mase nni,banyak lagi benda aku nak pk..

Skang ni tengah buhsan2 tgg parents aku sebab arini nak gerak pg kampung aku..nanti if ade mase,aku nak wat liputan LIVE dari kebun bapak aku kat sane..nak kate zoo pn ble..haha..nanti la..dah ad niat insyaAllah aku akan story..By the way,aku ingat nak cite ap aktiviti aku last weekend(smalam je sbananye..) ..heheh..

Aku ad aktiviti..Launching office abang MDS(aku panggil 'along')..bukan ah long or along ceti ek..aku sampai Senawang pukul 1 pagi ari sabtu..not bad gak ar penatnye..sampai je,aku pn meringankan tangan membantu ape patut..ade la aku mnyibuk kat kanopi,tolong2 wat wardrobe(btul ke aku eja ek?cam bunyik perang pn ada)..abis aku kua kn peluh2 jantan aku kat ci2,MDS ajak pegi PD sebab mak sedare die(Ucu) ajak tido sane..So aku pn rush r ke PD..sampai kul 4 pagi beb..smpai c2 trus tbeliak xle tido plak..Oh ye,name hotel aku pegi tu is Glory Beach Resort..tempat die aku bagi 3/5 la..bagus..view die masyuk r gak..so xtido r aku..solat subuh pas2 tgk tv sat trus MDS ajk pegi pantai..mcm dalam filem plk kitorang..hehe.."kepada yang blom kapel or yang nak kapel tp xdapat nak kapel,jgn jeles"..miahaha..petang tu rush blk ke Senawang sbb Launching nak stat..kat ci2 ad r gak artis..Afiq AF5, Pian Cecupak ngn Saiful Malaysian Idol..sesape nak sign derang, roger aku..aku ble ushekan..hehe..sebab mamat2 ni duta produk Syarikat Along..heheh..NAme Syarikat die is ce2u.biz..

Time tu xla penat sangat sebab sume bnda dah setel kn..malam tu palk ade pertandingan karaoke..hadiah die walla gsk..no 1 je dapat program perniagaan RM20k..mantap beb..selamat aku xmasuk..kalo masuk,susah palk aku nak fokus belajar..haha..(bajet menang r plak..
sore macam...).hehe..abis benda alah tu pukul 12..trus pegi balik PD..dah mcm dari KOST aku ke kampus plak aku rase..huh..tp xpe..Yang tersayang ade menemani aku walaupn xsmpai setengah jalan die dh masuk alam mimpi..xkesa la..tegok muke die pn aku dah tambah semangat nak drive..hehe..

Besoknya aku pn pulang ke Ampang..ad lagi masalah..beg buku MDS tinggal plk dalam kete..sumpah gue tensen..malam tu pkul 10 aku ngedrive ke Senawang balik semata2 nak anta beg tu..anta je,aku rez jap kat umah die,trus gerak balik..Capek deh..xpela..penat untuk si dia,aku si dia,aku xkesa..aku kt indon selalu bia die wat benda2 susah sensorang..xpela..aku balik bkn selalu..aku memang pulang untuk wat die hepi..and aku harap aku dh wat die hepi..merepek dah aku ni..hehe..

Aku rase,dis week mungkin banyak lagi story yang akan aku update..so.stay tuned..hehe..

my P/S: sorry la kepada anda sume..aku nak je letak gamba2 dalam blog ni bia ceria..x kosong sangat..tp aku xd peluang nak bergamba..nanti2 la ek..next post,aku try letak gamba2 bia meriah sket..heheh..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket