Thursday, July 12, 2007

Pengumuman untuk orang2 kampung

“Ringgo..Kapan kawen?”

“May…”

“Maybe yes..maybe no..”

Aku pernah cakap kan akan ade kejutan. Tapi benda ni mgkin bukan satu kejutan untuk sesetengah orang yang rapat ngan aku. Rase macam lambat plak aku rase nk btau dalam blog ni. Xper la. Aku nak wat syarat je sebenanya. Kang kate aku lupe membe plak. Hehe..

Mungkin ramai yang tau aku nak merisik 070707 yang lepas. Tapi benda tu tunde kedepan. Mean 140707 yang depan la kan.. Ari sabtu ni la pkoknye.. Tapi ntuk pengetahuan sume membe2 pembace blog ni, benda tu dah upgrade dari merisik ke bertunang.. So, aku dengan ini membuat pengumuman, aku akan berTUNANG..

Target : Annuar Muhammad Zuljamal & Sazarul Zafirah

Lokasi : Senawang Bandar baru nak Up

Masa : Lepas Maghrib



my P/S : sesapa nak datang, datangla. Anda dijemput.. Xpe.. aku tetap akan wat liputan khas dari tempat kejadian..haha..

7 comments:

Kurt Kuden said...

Jamal!!! Gileee!!! Congrx weh!! haha!!! Akhirnye.. sampai jugak mase yg ditunggu-tunggu! haha

pas ni dah takde star wars lagi dengan fira haha

Totin Jamain said...

KONGERETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!~
NAMPAKNYE KORUNK BJAYA GAK KE JINJANG PERTUNANGANN!!
aku plak yg kecundang!~
huhuuu...
weih weih
totin kat kl weigh time tu
tanak ajak totin jadik pengapit ek?
eh tunang ade apit2 ke?
akakakakkaa

aduh terlebih excited plak ni!~

amzo said...

kuden..
xd la gle pn..ko pn dh sdie maklm kn?hehe.. tp aku ttap annuar yang sme..nk srok identiti..hehe

totin..
ble2..jd pengapit..aku wat r len dr len.haha..nak jd penyumpit pn ble..heheh

Kalam Sepi said...

:) assalamu'alaykum,

alhamdulillah! Mudah2an dipermudahkan oleh Allah insya Allah. Kalau nak kahwin, at least tunggu tahun depan ker, sbb balik dah tahun depan hehe.
Kenal lagi tak saper nih? Kawan2 sek rendah dulu =)

azreena

amzo said...

kalam sepi..
alhamdulillah aku knal lg..azreena,mmb aku skola rndah..xd la kawen thun dpan..mayb lmbat lg..pjlnan hdup ni msih pnjang..hehe.

Anonymous said...

whoa! dah engage ke u guys? congrats! bagus bagus! buat la fira happy always! semoga kekal smpai kawen sampai ade baby(or babies) sampai ade grandchild(or grandchildren) and next next generation. amen. ((:

amzo said...

firusafira..
thanx yer dgn doa yang ko bagi..hopefully jodoh kami berdue panjang smpai hayat dikandung badan..doakan kebhagiaan ktorang..

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket