Saturday, April 11, 2009

Last Jumpa.. Maybe

Selasa lepas, tepat pada tanggal 7 April 2009 secara rasminya aku bergelar Dokter Muda Annuar Muhammad Zuljamal bin Osman, selepas lama aku menunggu saat-saat ni. Dari start 1st year aku dok tunggu-tunggu this moment. Dah lepas ujian COMPRE pn still kena tunggu. Postponed je manjang.

So on that day la we vow our pledge. Dalam bahasa Indonesia la tapi..of course. hehe.

Brotherhood

Setelah penat di siang hari, malam tu Jas memenatkan kitorang dengan janji kosongnya.. "dekat je ngan prambanan" tu kata Jas..

Actually, brotherhood secara tetiba planning untuk makan malam.. Thanx to if sebab turn dia belanja. Makan seafood. Tapi jarak tempat die jauh namampos. Satu jam lebih naik moto. Melampaukan? Semata-mata nak makan..ish2.. Selamat tempat die worth it.. Siap ada tempat memancing lagi..

The only person yang dapat ikan. Kalah Yek.

Pembawa motor dan motor yang dipinjam.

A day after, keluar la pulak grouping and my whole 1 half year punya schedule. Who am i with in my group??Taraaa.. Ada pong and shanjay represent International Student with another 6 Indonesian students. Tapi tu dalam group kecik. dalam group besar, tambah lagi student lain.

Apa pulak aku punya 1st department?? hambik kau.. BEDAH. Belum pun panas bontot nak biasakan diri ngan Clinical Rotation, dah kena department besar. Tapi takpe.. Positive thinking.. Saya boleh..huhu..

Tengah berdeabar nak tunggu Isnin ni..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket