Saturday, April 4, 2009

Membuang Masa Lagi

haaa.. Memandangkan sekali lagi janji KOAS ditunda, bermakna makin lame la masa bohsan aku kat jogja ni. Selamat la member aku ni tak skema. Kira sekepala gak la. Menyanyi. Ya, aku minat gak karaoke. Sekadar mengisi masa lapang.

Penthouse ni cita-cita NK. Dari dulu dok cari orang nak ajak karok kat penthouse. Aku ni takde la sampai macam tu nak menyanyi. Tak perlu la bilik besar gabak nak melolong. Kat umah kontrakkan aku pon jadi je kalo tetiba rasa mood nak bermusik tu datang. Hatta dalam toilet pon jadi. Haha.

So, berkaraoke la aku dengan 14 membe yang lain. Penthouse kat Happy Puppy ni aku rasa bole muat 40 orang kot. Besar gila seh. Dah bole wat konsert kecil-kecilan dalam dia. Dah rasa macam artis gak. Haha.



Penat habiskan suara, masa untuk penatkan telinga ngan mata pulak. Apa lagi, tengok movie la. Premiere cerita Fast & Furious 4. Tengok kat Empire XXI. Cinema baru kat jogja. But cant compete with GSC. Kuden sanggup tunggu depan cineplex dari pkul 9.30 pagi. Dengan tak mandinya. Padahal cinema bukak pukul 11.30 pagi. Ni suma bahana sebab tak tau apa nak wat kat umah. But tak menyesal la kot tengok cita ni kat cinema. Worth it!!




Persoalan lepas still tak terjawab. Aku pun malas nak bertanya. Adakah tak jadi?? Most probably..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket