Sunday, April 5, 2009

Tanpa Tajuk

Kan dah agak dah. Betul la apa aku rasa 3-4 hari lepas. Betul la apa yang aku fikir selama ni. Kata hati aku tak menipu. Betul. Memang tak jadi.

Ya, fira tak jadi datang.

Punya la tinggi harapan aku nak dia datang. Setiap aktiviti minggu ni aku dah planning dalam palotak aku. Dah kemas bilik pun sebab budget dia nak datang. Beg-beg aku yang bersepah selama ni dah aku gantung kat paku yang Kartte ketuk. Carpet pun dah aku bentang kat dalam bilik. Speaker kat ruang tamu yang mereka guna untuk karaoke pun aku dah tarik masuk dalam bilik. Tinggal sikit lagi je nak di touch up. Tup.. Tup.. " sw u, i xdpt dtg.."

Terpana aku sejenak betul-betul pas aku bangun dari tidur waktu Asar. Baru rasa seronok dengar dia nak datang. Nak gak enjoy dengan dia before aku sibuk ngan rutin harian aku lepas ni. Dah terfikir nak suh die iron kan baju-baju aku untuk KOAS (masuk spital). Nak die tengok hari pertama aku pakai Jas Dr Muda pagi sebelum dia balik Malaysia.

Ya.. Di atas tu cuma khayalan yang tak akan jadi kenyataan.

Mungkin dah tak ada masa free macam ni lepas ni. Kalo ada, for sure di sana tak free. Berat mana pun aku kena terima. Aku tau dia ada masalah. Kalo tak, mesti dah datang.

Its ok. Apa yang kita nak,tak semestinya kita akan dapat. Mungkin akan ada hal yang lebih baik dari ni. Cheer!!

Menulis sekadar untuk menenangkan hati. Rasa geli, jangan baca. Haha.. Khas untuk yang dah bertunang sahaja..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket