Wednesday, June 24, 2009

my journey begin

Dalam hitungan jam je, aku dah nak memulakan perjalanan aku merangkap menguji kekuatan aku untuk ke bandung. Apa taknya, journey 32jam yang aku sibukkan tu akan aku mulai malam ni. Train dari jogja tepat 1110 malam ni. Dalam hati sebenarnya aku takdelah rasa macam bermasalah cuma dek pikir aku akan ulang-alik ke bandung macam dari rumah pergi midvalley plak.

Belom cukup ngan penat,aku kena pikir lagi soal exam Sabtu nanti. Apa lah yang akan Prof Armis tanya. Kena la aku berlatih cakap omputeh dalam train. Plus kena la aku study dalam train. Gila skema siot. haha. Kena wat, bia ada ikhlas, baru ilmu masuk..insyaAllah..

Apa perkara pertama aku nak wat besok kat Bandung??? Memula, kena check in hotel. Nak usha kadaan bilik dulu. After that, nak pergi mencari mall terdekat. If im not mistaken hotel tu dekat ngan Bandung Indah Plaza. tapi tak sure. Kalo tak,kena la aku ringankan kaki pergi Paris Van Java.

Ko nak watpe pergi mall pepagi bute???haaa...aku nak tunggu mall bukak,aku nak beli tiket movie Transformers: Revenge of the fallen. Ni sume abang punye pasal la. Dok sibuk nak tengok transformers plak. Ceit.. Abis beli tiket, barulah tunggu kat airport. Pkul bape derang sampai pon den dah lupe..hahaha.. Kena cek airasia balik.


K la..need to pack. tak packing pape pon lagi. Hadoi.. Doakan saya selamat and sukses ujian ya...

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket