Thursday, July 2, 2009

Trip to Bandung...again

Haa...akhirnya, ada gak masa nak update apa yang aku wat pada sisa-sisa cuti aku. Sibuk ngan kisah 32 jam aku dok dalam train,dengan bermacam-macam aktiviti yang unexpected lagi, membuat aku all out time kat bandung. Menggila menangkap gamba. Tetiba rasa macam pro gila amik gamba. haha..

Sebenarnya takda benda nak update sangat. Just nak bia gamba yang berbicara. Alang la ni... Sibuk sangat nak aku upload gamba banyak-banyak.. Soh tengok facebook takmo. Nak ga via blog..ok.. tengok la pepuas sambil mengawal jealousy anda ya..hahaha..

hari pertama dah shopping..Pasar baru

bez kalo tangkap gamba depan FOS..bes-bes..

Malam pn nak gak pi FOS

Tangkuban Perahu


syok makan strawberi kat tempat tinggi lagi sejuk








aku suka gila gamba ni..

Gamba fevret Fira




Abis dah..banyak lagi gamba tapi rasanya cukup la untuk menceritakan kisah kami bercuti di Bandung. Lenkali kita jalan lagi. Alang nak join???

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket