Wednesday, July 15, 2009

kisah teman aku

Tak ingat aku bila aku dapat cerita dari teman aku yang satu ini. kira macam curhat la kisah cinta dia. tetibe entah dari mane aku dipilih jadi lokasi tempat keluar perasaan die.

Dia cita ke aku pasal GF dia. ape katenye?? Kate die.." ada ke patut GF aku cakap camni ke aku??" lorh ape GF die cakap??

"Dulu dia kate, kalo bab kawen, time aku nak, tapi GF aku xnk, aku kena tunggu sampai dia nak.."

Dah tu aku tanya la balik ke membe aku.. so apa masalah lu beb..

Membe aku jawab.."lepas tu, aku tanya plak GF aku. Kalo time GF aku nak tapi aku belom sedia or xnak camne plak..??"

Aku pon tanya la lagi."ape jawapan GF ko??"

"Itu tanda kita takde jodoh," member aku meniru gaya GF dia jawab..

Bila dengar jawapan tu,aku terfikir.. Perempuan sekarang ni makin lama makin aneh. Ada gak perempuan camtu kan?? Patut la kuasa perceraian tu ada kat tangan lelaki.. Yela..secara logik nya, dari cerita tadi dah tunjuk bahawa perempuan ni sangat susah wat pertimbangan..

Harap perempuan-perempuan yang membaca tak jadi seperti itu. Jadikan pengajaran. Kenkadang, setiap tindakan tu kena fikir bukan hanya untuk kepuasan diri sendiri..

Harap kamu bukan seperti itu...

4 comments:

akma nurain fairuz said...

weh kagum gila aku. rajin gile ko hapdet. huhu. bagus2

amzo said...

xserajin ko la kerp..
tengah mencuba better than before..
nak kejar amount update ko,xmampu aku..hahahah

toybesh! said...

memang ponn! setuju2.pompuan mmg indecisive. cakap siang2. bolehla kalo ko nk buat research tajuk ni zulJ. tapi hypothesiS aku adalah BLAME IT ON THE HORMONE-hahahaa

amzo said...

haha...xpon aku cadangkan je kat Staff physio bia derang wat research psl bnd ni ngn junior..hahaha..membuktikan kebenaran..

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket