Friday, July 24, 2009

konflik dalam diri


Kenapa ngan aku?kenapa ngan aku dalam 2 minggu terakhir ni? aku sendiri tak faham. Strez ke aku?macam tak je.tapi apa aku wat,ada je tak kena.

Aku ada masalah yang sebenarnya aku tak tau ke?masalah cinta?masalah perasaan?masalah belajar?masalah mengingat?masalah tidur yang banyak?masalah tidak boleh konsentrasi ngan apa benda yang aku wat?

Mengikut naluri,instinct,perasaan,macam iya..aku tak tau.kenapa dengan aku?aku jeles melihat orang lain hebat?aku iri melihat orang lain berubah status hidup padahal aku masih dengan status ini?aku bengang dengan orang yang mampu duduk belajar tapi aku tidak mampu?

Sungguh konflik diri aku sekarang. Aku perlu seseorang. Tapi seseorang itu sibuk dengan FACEBOOK.kenapa aku di nomorduakan oleh sesuatu yang namanya facebook?

"Dari baca facebook mending baca textbook",kata Dr Cempaka Thursina.

Adakah mungkin akan ada sesuatu yang sangat baik menanti di hadapan?Kuatkan hamba mu ini Ya Allah..

0 comments:

 


"A Road To Remember" © 2008. Design by: Pocket